.Welcome.

Pengikut

Sabtu, 2 April 2011

AHAD STRESS

salam sejahtera....

ape cerita aku untuk hari ni.....


hari cuti yang amat memboringkan satu hal... dan hari ni juga hari yang membuatkan aku stress. kadang-kadang aku sangat tak paham kenapa benda yang remeh temeh pon nak kene take serius? perlu ker? penat lah... plezzz la... dah tak ade keje lain ker? pasal mesej pon nak emosi lebih. tolong lah aku bukan budak kecik lagi lah... bukan 1 @ 2 hari baru kenal. plezz la.. take it as a joke. ingat satu benda, yang semua orang bukanlah perfect sangat. termasuklah diri sendiri....

aku ingatkan hari cuti macam ni boleh lah berehat ke... tapi macam ni pulak jadi. pasal tahi pon nak gaduh..dah lah hari ni tengahari baru aku bangun.... sape tak hangin kan bangun2 dah nak cari pasal...


cukup-cukup lah yer... perut pon dah lapar... tadi kat dapur nampak mak masak siput sedut... ermmm.... nak pegi serang jap... nanti kalau ade story lagi kite sambung k...

xoxo
mona

Tiada ulasan:

Catat Ulasan