.Welcome.

Pengikut

Ahad, 6 Oktober 2013

Raya Owh Raya..johore here we go.....

Salam...
selamat hari raya maaf zahir dan batin semua.... walaupon dah lepas tapo aku tetap nak masukkan jua... heheee.... tahun ini sekali lagi aku tak beraya di kedah...tapi tahun ini aku ada kampung yang baru... jengg jenggg jengg... johore... macam mana yer... utara selatan ni... agak-agak nanti gaduh tak?? daripada aku raya sorang-sorang dekat kl baik aku ikut sidia balik johore... boleh makan angin sekali walaupun dalam hati ni segan lah pulakkan... malu tau tak... fuhhh... jom tengok... ape ade kat sane...



dipagi raya.... merahkan kiteee.....

dalam perjalanan ke johore... lalalaaa... seronoknyerrr

cakkk..... sidia dan durian-duriannya...  best kan...

ntah.... tak suka gambar niiiiiiii.... sebabbbbb.... ntah...

opss... muka tahan bau durian dalan kereta.... ya ALLAH.....bauuuu.. pening kepala... masa ni dalam perjalan ke kl... balik sudahhh....

cakkkk.......

di kl... sambung beraya di wangsa walk... orang makan ketupat rendang kami makan ayam penyet... hahaaa........ ok tak????

ditambah pula dengan hot n roll... amacamm???? nak bawak masuk dalam wayang... sorok-sorok.. hehehee.....

inilah koleksiku.... ade je mesti kubeli... nak kumpul katanya.... nak simpang sampai anak cucu... hahahhaa.....
    
cakkk..... 
psssss: yeaaaaaahhh... im happy.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan